Rörigt i ordningen

Oj vad länge sedan man var aktiv här! I november...hmm..ja då såg livet lite mer annorlunda ut och jag hade ingen aning om var jag var på väg.

Mycket har hänt, hoppat av mina veterinärstudier i Rumänien, börjat en nytt halvbra liv i Eskilstuna för att snart flytta till någon av alla studentstäder i höst. Håller tummarna för Uppsala. Januari-mars har vardagen bestått av mycket plugg, kemi B och matte D, jobbigt och svårt men har en helt annan syn på det än när jag gick i gymnasiet, lite mer motivation och vilja nu. Sen har jag ju börjat på friskis, shit, trodde aldrig jag skulle börja gymma, på ett riktigt gym! Men jo, och kul är det! Lovisa och jag kämpar på =)

Bor hos pojkvännen, kan inte helt säga att jag gillar att bo i en etta när man är två. Jag gillar space och det blir lätt att man "går på" varandra lite när man bor så litet. Men det funkar när man vet att det inte är för evigt. Och nu är varadagen ganska fullt av andra saker så nu kan man ju faktiskt vara borta från varandra en hel dag för att mötas på kvällen och prata om dagen. Sånt gillar jag.

Har även hunnit med en weekend till Norge (spårat) och en weekend i Stockholm (ännu mera spårat). Riktigt roliga helger! Och inte långt till vår och sommarvärmen nu. Jag längtar.

Jag bjuder på denna, Nicholas och min humor är på helt samma nivå =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0