Thoughts can make you go insane

Jag har varit lite nere senaste dagarna. Vet inte vad det är. Bara lite smådepp. Många tankar om allt möjligt. Jobbiga tankar som jag inte får bort. Sovit kanske 4 timmar senaste två dagarna och det har resulterat i en rikitgt huvudvärk. Jag är bra på att oroa mig för massa saker som är så onödigt. Ta det som det kommer behöver jag att någon som säger till mig. Men det är svårt när man är lite kontrollfreak och vill planera och veta allt. Saknar Sverige massor. Saknar att inte kunna ringa en kompis och fråga om man bara inte ska hänga och prata skit. Saknar det trygga.



Har haft en bättre dag idag iaf. Försöker tänka positivt och veta allt allt ordnar sigg till slut. Motgångar är till för att stärkas och klara av.

Take care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0