Sjuk

Hela förra veckan var jag sjuk. Det sitter fortfarande i verkar det som. I natt vakna jag flera gånger av att jag svettades för att nästa sekund frysa. Lite feber alltså. Så varit hemma hela dagen idag. Men pratade med dom andra och jag hade inte alls missat mycket. bra tajming att vara hemma idag alltså. På fysiklektionen var läraren 40 min sen så timmeslektionen blev 20 min. I anatomin hade läraren sagt att det han skulle gå igenom idag inte var viktigt för provet, alltså bara något vi skulle ha i bakhuvudet.

Jag sov ändå till kl 14.30. Väldigt länge och ovanligt för mig att sova så länge. Men antar att min kropp behövde det. Hela dagen har jag kännt mig lite seg och ont i huvudet. Så hoppas jag mår bättre imorgon, för då måste jag gå, vare sig jag vill eller inte.

Åh vad jag räknar ner dagarna tills jag får mina efterlängtade besök! Tänker på det varje dag =) Har till och med kollat på schemat vilka lektioner jag kan skippa för att få mer tid över. Känner jag mig själv väl så kommer jag vara ganska okoncentrerad på lektionerna och bara vilja gå hem så fort som möjligt.

Nu ska jag läsa lite biologi!

Take care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0