Pics

I fredags kom äntligen de resterande möblerna till vardagsrummet. Dock saknas en skohylla i hallen som kommer..ja...senare :P Så här kommer bilderna på köket/vardagsrum/hall. Köpte även en tv igår så jag är lycklig =)

















De är lite finurliga i Rumänien. Istället för att se all disk som ligger på bänken och torkar har dom monterat en ställning i skåpet där man kan lägga den blöta disken på. Och så finns det en utagbar skiva under som du tar ut när du vill tömma vattnet.


Helgen är slut. Satan i gatan vad den går fort. Tur att veckodagarna gör det också. Blev shopping för en antal tusenlappar igår. Dock till saker jag behövde. Tv och prynadssaker. Måste få lite hemkänsla. Igår var jag ute med några av klasskamraterna. Mycket trevligt. Och det är så kul att prata engelska hela tiden. Tillslut tänker man inte ens över det. Satt på en bar/restaurang och käka mat och snacka. Supernice! Idag har jag varit lite småseg men pallra mig ut på joggingtur och även styrkeövningar hemma.

Nu ska jag ta en dusch och fräsha upp mig.

Take care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0