Jag lever

Dålig uppdatering. När man inte är helt på topp orkar man inte skriva så mycket heller. Var hemma i Sverige på en snabbvisit från fredag förra veckan och sen åkte jag tillbaka med Clara på tisdag kväll. Jag kan säga så här...I needed Sweden badly. Nu är läget stabilt. Underbara dagar med Clara och om några timmar kommer Nicholas från Budapest med minibuss.

Ångest inför anatomiprov. Nu har jag varit där både fredag och lördag i några timmar och har hyfsat koll. Men det är mycket. Ibland lite för mycket för att det ska kännas hanterbart.

Hoppas ni har mår bra!



Take care

Kommentarer
Postat av: Grinders.se

Hej – Vi söker just nu fler bloggare som vill tjäna extrapengar på sin blogg genom att sälja sponsrade inlägg och annonsplats till företag som vi samarbetar med. Är du intresserad kan du läsa om hur detta fungerar här: http://www.grinders.se/page/about

Med vänlig hälsning

/Grinders.se

2010-12-14 @ 21:21:32
URL: http://www.grinders.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0